Саяси менеджмент тәжірибесінде саясаткердің имиджін қалыптастыру сайлау арқылы анықталатын
іс-әрекеттің алдын ала бағдарламасын әзірлеуден басталады. Мұндай бағдарламаны жасау үшін
контингент немесе (әдетте саясаттану әдебиетінде осылай аталады) саяси бейненің «мақсатты
аудиториясы» мұқият зерттеледі. Бұл процесс идеяларды, пікірлерді және бұқаралық сананың басқа да
көріністерін талдауға, сараптамалық сауалнамалар жүргізуге, фокус-топтарды бақылауға және т.б.
үшін әртүрлі социологиялық және әлеуметтік-психологиялық технологияларды қолдану арқылы
жүзеге асады. Бұл әдістерді пайдалана отырып, берілген аудиторияның «идеалды бейнесі» деп аталады.
есептелген.
Белгілі бір білім салалары саяси бейненің сәйкес сорттарына сәйкес зерттеледі. Саяси имидж, бір
жағынан, саяси білімнің объектілерімен ортақ көп нәрсеге ие болса, екінші жағынан, саяси білімнің
жүйелік жіктелуінің принциптеріне сәйкес келеді.
